Marketing wielopoziomowy związany jest z wieloma korzyściami. Jedną z nich jest brak szefa, który decyduje o czasie pracy, wykonywanych czynnościach, zarobkach. Marketing wielopoziomowy umożliwia posiadanie całkowitego wpływu na swoje życie, układanie własnych planów marketingowych, zarządzanie własnym czasem. Marketing wielopoziomowy przy wykorzystaniu dźwigni, pozwala na zwiększenie zasobów czasu, w którym osiągany jest dochód.

Marketing wielopoziomowy umożliwia zarządzanie własnym czasem

Marketing wielopoziomowy umożliwia zarządzanie własnym czasem

Marketing wielopoziomowy wiąże się także  elastycznością działania. Można włożyć więcej zaangażowania i uzyskać szybki i duży biznes lub zaangażować się mniej- i uzyskać mniejszy, wolniej rozwijający się interes. Każdy przedsiębiorca stawiający na marketing wielopoziomowy może sam sobie wyznaczyć tempo działania. Wielu przedsiębiorców ceni sobie nienormowany czas pracy, a zyski można osiągać nawet podczas dłuższej przerwy. Kolejną korzyścią jest niewysoki koszt inwestycji początkowej. Firma dba o produkcję, materiały reklamowe, transport. Zadaniem konsultanta jest stosowanie, reklama produktów oraz idei biznesu. Marketing wielopoziomowy to także stabilny dochód pasywny. Jednak trzeba przy tym pamiętać, że nic nie dzieje się od razu. Na początku trzeba popracować bez zysku. Brak formalnej działalności gospodarczej to brak potrzeby ponoszenia dodatkowych opłat. Ten rodzaj marketingu pozwala na wykorzystanie doświadczeń innych, ponieważ w interesie sponsora jest przekazania wiedzy zainteresowanym. Zaufany sponsor profesjonalnie przedstawi sposoby tworzenia i rozwoju biznesu. N rozwój biznesu maja także wpływ szkolenia dla partnerów. Marketing wielopoziomowy pozwala również zabezpieczyć przyszłość (prawo dziedziczności biznesu).